Wij werken in 3 fases:
Fase 1: aanvalsplan
We starten met een concept. Om jouw boodschap te kunnen vertalen moeten we eerst jou, je medewerkers en je bedrijf kennen. Vervolgens gaan we samen op zoek naar ideeën die passen bij jouw merk, relevant is voor je doelgroep en naar manieren om deze boodschap ook daadwerkelijk gehoord te laten worden.
Fase 2: Doelgerichte training.
Tijd om het concept vorm te geven. Het mooie van de wereld van nu is dat bijna alles kan en mag, zolang we er maar over nadenken. Wij staan voor creatieve campagnes die de grens opzoeken en er zelfs misschien iets overheen gaan. Waarom we dat doen? Juist omdat we dan echt stappen kunnen maken. Omdat we dan echt gehoord worden. We schaven net zo lang totdat we nagenoeg in de buurt komen van een perfecte tactiek. We schetsen diverse scenario’s waardoor we flexibel en overal op voorbereid zijn.
Fase 3: tijd voor de wedstrijd
Tijd voor actie. We brengen de campagne onder de aandacht. Tijd om te laten zien wat we zolang getraind hebben. Tijd om mensen te verbazen. En of je doel nu is om algemeen aan je merk te bouwen, meer sales te genereren of allebei? We meten en monitoren gedurende de hele looptijd van de campagne. Hierdoor zijn we in staat om op het juiste moment aanpassingen te doen en kunnen we de grootste impact realiseren.
Wij houden van samenwerken. We brengen graag expertises bij elkaar en zorgen samen voor het beste resultaat. Jij met de kennis van jouw markt, wij met onze kennis over digitale marketing & storytelling. Samen bouwen en vormen we het perfecte team. Want alleen goed teamwork zorgt voor de beste prestaties. We zorgen ervoor dat je niet alleen in verbinding staat met je doelgroep, maar dat je er middenin staat. We luisteren naar je, naar wat je wilt bereiken en maken hier samen een plan voor. Een dat bij jou, je doelstellingen en je bedrijf past met alle randvoorwaarden van dien.
Wij bieden controle en consistentie maar ook behendigheid en flexibiliteit. Onze klanten komen bij ons wanneer ze hun merk willen promoten op een toffe, spraakmakende en unieke manier. Van globale campagneplanningen tot strategische consultancy en uitvoering vanuit verschillende cross mediale kanalen, design en data; we zorgen ervoor dat jouw campagne effectief en efficiënt verloopt en daarnaast recht in de kruising schiet.
In onze campagne strategieën en planningen combineren we creativiteit met data en technologie. We bedenken samen de beste strategie gebaseerd op resultaten uit het verleden en ambities voor de toekomst. Hiervoor bedenken we samen toffe ideeën door onze creativiteit en kennis te bundelen. We staan voor het heruitvinden van oude successen, het veranderen van gedachten en het verleggen van grenzen.
Over de kracht van social media hoeven we niet veel meer te verstellen. We zoeken uit op welk kanaal je doelgroep zich bevindt en passen je boodschap, campagne & activatie aan op basis van ieder kanaal. Weten wie je aanspreekt en hoe je ze aanspreekt, dat is de key in een succesvolle campagnestrategie.
Je website. Het centrale punt waar al je (online) verkeer zich verzamelt. We bouwen creatieve landingpagina’s passend bij de campagne boodschap en gericht op het campagne doel. Je website/landingspagina moet activeren. Het moet een duidelijk doel hebben. In de drukke wereld van tegenwoordig heeft niemand tijd en/of zin om te gaan zoeken. We spelen in op het vraagstuk/probleem en komen met een duidelijke oplossing. Dat is namelijk wat de consument wilt.
Wij zetten Marketing Automation ook vaak in om het succes van een individuele campagne met zowel korte als lange looptijd te meten, herhalende taken te automatiseren en het gehele campagneproces te optimaliseren. Hierdoor kunnen jij of je medewerkers zich focussen op het campagnedoel en het optimaal laten verlopen van de campagne door continu bij te sturen. We kunnen ten alle tijden zien welke onderdelen van de campagne wel of niet goed lopen waardoor we de personen die we willen bereiken nauwlettend in de gaten kunnen houden en je deze op het juiste moment kunt bereiken middels de juiste tools en boodschap.
Meer weten over Marketing Automation? Klik dan hier.
Een campagne moet een verhaal vertellen. Een duidelijke boodschap met zich meedragen. Een die past bij jou en je organisatie. Wij voegen als moderne marketeers waarde toe door empathie, emotie en gevoel binnen een campagne centraal te stellen.
Dit doen we op 3 manieren:
Everything we do, is united through movement. Dat is waar wij voor staan. Movement, ofwel beweging staat voor ons centraal in alles wat wij doen. Play X is een filosofie, een gedachtegang. Een die zich focust op samenwerken, spelen en bewegen. Want om ver te komen, ga je samen. Om het vol te houden, moet je plezier hebben en om überhaupt vooruit te komen, is beweging noodzakelijk. Deze gedachtegang voeren wij in alle activiteiten die zich verenigen onder de gezamenlijke noemer: Play X.
Sluit je je aan bij onze filosofie en wil je op de hoogte blijven van alles wat wij doen en waar we voor staan? Dat kan hier: