STARTERS
CLASS

Gedurende 8 weken gaan we wekelijks samen aan de slag met het opbouwen van jouw conditie en leggen we sterk de focus op technieken van de belangrijkste basisoefeningen. 

WAT JE KUNT VERWACHTEN\:

  • Inzicht in waar je momenteel staat;
  • 8 weken lang trainen in een vaste, kleine groep van max 10 personen;
  • Je legt de basis voor een gezonder en fitter bestaan;
  • We leren je de technieken perfect aan van de belangrijkste oefeningen;
  • één vaste trainer die 8 weken lang klaarstaat voor jou;
  • Gegarandeerd dat jij na deze 8 weken in staat bent om door te stromen naar de reguliere trainingen;
  • Gaandeweg maken we samen een plan hoe jij jouw doelen gaat behalen.

STARTDATUM:

WOE 11 JAN

2023

The beginning is the most important part of the work required.

0
Maximale deelnemers
0 %
Verbetering sporttesten
0 %
Doorstroom reguliere trainingen

VAN IK 'MOET' DIT

NAAR IK 'WIL' DIT.

Kom van die bank af en ga werken voor je doelen. Het nieuwe jaar is aangebroken en hoewel wij geen voorstander zijn van goede voornemers, is het wel een moment dat psychologisch voelt als een nieuwe start.

Wil jij werken aan je gezondheidsdoelen en een betere en fittere versie van jezelf worden? Maar weet je niet goed waar te beginnen? Of ben je bang dat onze reguliere trainingen te zwaar zijn en heb je wat meer begeleiding nodig om te starten. Dan is onze startersclass perfect. 

Gedurende 8 weken gaan wij gericht aan de slag met het opbouwen van conditie, kracht, uithoudingsvermogen en flexibiliteit. We focussen sterk op de techniek van de belangrijkste oefenvormen. Wanneer je deze goed beheert, dient dit als uitstekende basis om mee verder te gaan in de reguliere trainingen en daarnaast zijn ze full body georiënteerd. 

 

NIET ALLEEN DAT UURTJE

OP HET TRAININGSVELD

Het daily Performance programma is ontwikkeld vanuit het PlayX Growth principe en bestaat uit de volgende fase opbouw:

ONCE YOU SEE RESULTS. IT BECOMES AN ADDICTION.

FASE 1 | DE BASIS

In fase 1 gaan we aan de slag met de basis van onze gezondheid. Deze fase is gericht op bewustwording. We nemen dagelijkse routines onder de loep en passen deze aan op basis van de gewenste doelen. Onderwerpen die zoal aan bod komen: slaap- en gewoontes, darmflora- en bloedsuikers (leren kennen van ons lichaam) en dagelijkse routines- en het circadiaanse ritme (24- uurs klok)

In de praktijk:

  • Begin meting (lichaamsanalyse, sport- en krachtmeting, persoonlijk gesprek);
  • Wekelijks een nieuw artikel omtrent een onderwerp samen met een nieuwe wekelijkse opdracht;
  • Wekelijks check up moment waarin we kort terugkijken op de vorige week, toelichting geven op de komende week en waarin vragen makkelijk gesteld kunnen worden;
  • Fase evaluatie in week 5 in combinatie met een lichaamsanalyse en persoonlijk gesprek. 

FASE 2 | BRANDSTOF

Nu we de basis van gezondheid in kaart hebben gebracht gaan we verder met; brandstof. Hoe moeten we ons lichaam letterlijk (en figuurlijk) voeden om onze doelen te behalen. Denk aan voeding, training- en beweging, mentale training en de nodige kennis. Ook gaan we dieper in op jouw doelen; we stellen prestatie- en persoonlijke doelen en laten zien hoe alles in verhouding staat met elkaar. 

In de praktijk:

  • We stellen aan de hand van jouw leven en dagindeling een realistisch beweeg- en trainingsplan op;
  • Je leert de basis van voeding en welke voeding bijdraagt aan jouw prestaties. Hierin maken we onderscheid in trainings- en rustdagen. 
  • We trainen graag onze spieren, maar ons brein niet. Deze fase gaat in op mentale weerbaarheid, zelfbeeld en zelfcompassie;
  • Wekelijks check up moment.

FASE 3 | HERSTEL

Progressie halen we niet alleen uit onze trainen, juist vooral uit de overige 22 uur van een dag. In deze laatste fase gaan we in op monitoren en herstel. Hoe kun je zelf (laagdrempelig) meten of datgene wat je aan doen bent ook succes heeft. Welke maatstaven/markers gebruik je hierbij. En hoe moet je eigenlijk luisteren naar je lichaam. Ben je ECHT moe, of denk je dat alleen? Of misschien ga je TE ver.

In de praktijk:

  • Je leert welke tools/maatstaven je kunt gebruiken om progressie te meten;
  • Je leert hoe je moet luisteren naar je lichaam. Naar welke signalen je moet luisteren en welke je juist beter kunt negeren;
  • We gaan in op weerstand en immuniteit en leren je wat belangrijk is wanneer je bijvoorbeeld ziek bent.
  • Aan de hand van de opgedane kennis, ervaringen en metingen passen we je voeding- en trainingsschema aan.
  • Wekelijks check up moment.
  • Eindevaluatie in week 13 (na 90 dagen)

Startinformatie ontvangen:

Voorwaarden voor deelname:

  • Consistentie is een belangrijk element van dit traject. 
  • Je zet je voor de volle 100% in. Niveau maakt niks uit, inzet wel. Wij zetten ons voor 100% voor jou in, dus verwachten we dat ook terug.
  • Je hebt doelen en die wil je gaan bereiken ook.
  • Je bent eerlijk en bereid om open om het gesprek met ons aan te gaan.