DAILY
PERFORMANCE

Lessen uit de topsport, toegepast op jouw dagelijkse leven waarmee jij het beste uit jezelf leert halen.

WAT JE KUNT VERWACHTEN\:

  • Inzicht in waar je momenteel staat;
  • Inzicht in eigen dagelijkse routines- en patronen die we gaan aanpassen;
  • Stellen van realistische doelen;
  • Kennis- en tools die jou gaan helpen je doel te behalen;
  • Training- en voedingsplan;
  • één op een begeleiding. 

STARTDATUM:

MA 9 JAN

2023

Ervaring carien:

Mijn doel was me meer bewust te worden van mijn dagelijks ritme en hier meer grip op te krijgen. En dat is gelukt! Met behulp van het programma heb ik meer inzicht gekregen in hoe ik met (kleine) aanpassingen veel resultaat haalde. Ik slaap beter, vaster en makkelijker in, heb geen middagdips meer en voel me daardoor fitter.

0
Maximale deelnemers
0 %
Verbetering sporttesten
0 %
Behaalde lichaamsdoelen

VAN IK 'MOET' DIT

NAAR IK 'WIL' DIT.

Ambities hebben we genoeg. Deze vertalen we voor onszelf in doelen. Om deze doelen te behalen heb je motivatie en discipline nodig. Hier ontstaat nogal wat misvatting over. Het is namelijk niet hetzelfde. Motivatie is makkelijk, discipline niet. Dat vergt consistentie en net dat is waar we het in de praktijk vaak fout zien gaan. Wanneer we onze doelen uitzetten zijn we zo vastberaden om ze te gaan behalen, maar gaandeweg worden we door diverse (externe) factoren afgeleid, waardoor we teleurgesteld raken in onszelf en het ‘dus ook maar laten zoals het is’. Zonde.

Het Daily Performance (vroegere Transformatietraject) is gemaakt voor mensen die willen leren hoe je deze externe omstandigheden de baas kunt blijven. In dit 12 weken durende intensieve programma verschuiven we jouw mindset van ik MOET dit, naar ik WIL dit. In het programma brengen we diverse aspecten in kaart welke bijdragen aan het optimaliseren van jouw prestaties. Zowel in het dagelijkse leven als in je sportprestaties.

Het programma is gebaseerd op diverse sport wetenschappelijke onderzoeken met een duidelijke vertaalslag naar de realiteit/praktijk. Het bestaat uit 3 fases. Die beschrijven we hieronder. Iedere week ga je aan de slag met een nieuw onderwerp welke je gaat toepassen in jouw leven. Zo bouwen we langzaam aan duurzame routines welke je bewust gaan maken van de impact van diverse zaken op jouw prestaties. Je krijgt een coach die jou begeleidt en die samen met jou gaat kijken welke aspecten in je leven jij kunt veranderen zodat je nog beter en sneller jouw doelen gaat behalen. En deze keer echt. Geen impact voor even, maar voor het leven! Op het einde van het traject heb jij een compleet leefstijl handboek waar je zelf mee verder kunt. Ook heb je de juiste en benodigde kennis om aanpassingen te kunnen doen. Geen afhankelijkheidspositie dus. 

Ben jij geïnteresseerd in het transformatie programma? Laat dan je gegevens achter via onderstaande button  en bekijk samen met ons of je een plekje wilt verzekeren tijdens de centrale start!

 

NIET ALLEEN DAT UURTJE

OP HET TRAININGSVELD

Het daily Performance programma is ontwikkeld vanuit het PlayX Growth principe en bestaat uit de volgende fase opbouw:

Ervaring CHANTAL:

Ik ben erg blij dat ik deel heb genomen aan dit vernieuwend programma. Ik wil mezelf heel erg graag verbeteren maar had niet de handvaten om dit zelf te kunnen doen. Doordat de theorie van PlayX wetenschappelijk goed is onderbouwd en ik direct toepassingen moet verrichten in de praktijk ben ik écht verder geholpen!

FASE 1 | DE BASIS

In fase 1 gaan we aan de slag met de basis van onze gezondheid. Deze fase is gericht op bewustwording. We nemen dagelijkse routines onder de loep en passen deze aan op basis van de gewenste doelen. Onderwerpen die zoal aan bod komen: slaap- en gewoontes, darmflora- en bloedsuikers (leren kennen van ons lichaam) en dagelijkse routines- en het circadiaanse ritme (24- uurs klok)

In de praktijk:

  • Begin meting (lichaamsanalyse, sport- en krachtmeting, persoonlijk gesprek);
  • Wekelijks een nieuw artikel omtrent een onderwerp samen met een nieuwe wekelijkse opdracht;
  • Wekelijks check up moment waarin we kort terugkijken op de vorige week, toelichting geven op de komende week en waarin vragen makkelijk gesteld kunnen worden;
  • Fase evaluatie in week 5 in combinatie met een lichaamsanalyse en persoonlijk gesprek. 

FASE 2 | BRANDSTOF

Nu we de basis van gezondheid in kaart hebben gebracht gaan we verder met; brandstof. Hoe moeten we ons lichaam letterlijk (en figuurlijk) voeden om onze doelen te behalen. Denk aan voeding, training- en beweging, mentale training en de nodige kennis. Ook gaan we dieper in op jouw doelen; we stellen prestatie- en persoonlijke doelen en laten zien hoe alles in verhouding staat met elkaar. 

In de praktijk:

  • We stellen aan de hand van jouw leven en dagindeling een realistisch beweeg- en trainingsplan op;
  • Je leert de basis van voeding en welke voeding bijdraagt aan jouw prestaties. Hierin maken we onderscheid in trainings- en rustdagen. 
  • We trainen graag onze spieren, maar ons brein niet. Deze fase gaat in op mentale weerbaarheid, zelfbeeld en zelfcompassie;
  • Wekelijks check up moment.

FASE 3 | HERSTEL

Progressie halen we niet alleen uit onze trainen, juist vooral uit de overige 22 uur van een dag. In deze laatste fase gaan we in op monitoren en herstel. Hoe kun je zelf (laagdrempelig) meten of datgene wat je aan doen bent ook succes heeft. Welke maatstaven/markers gebruik je hierbij. En hoe moet je eigenlijk luisteren naar je lichaam. Ben je ECHT moe, of denk je dat alleen? Of misschien ga je TE ver.

In de praktijk:

  • Je leert welke tools/maatstaven je kunt gebruiken om progressie te meten;
  • Je leert hoe je moet luisteren naar je lichaam. Naar welke signalen je moet luisteren en welke je juist beter kunt negeren;
  • We gaan in op weerstand en immuniteit en leren je wat belangrijk is wanneer je bijvoorbeeld ziek bent.
  • Aan de hand van de opgedane kennis, ervaringen en metingen passen we je voeding- en trainingsschema aan.
  • Wekelijks check up moment.
  • Eindevaluatie in week 13 (na 90 dagen)

Aanmeldingen voor de start op 9 januari 2023 is NU mogelijk. Wij hebben plek voor 10 personen, vol is vol!

Startinformatie ontvangen:

Voorwaarden voor deelname:

  • Consistentie is een belangrijk element van dit traject. We vinden het daarom belangrijk dat je echt minimaal 2 keer per week komt trainen.
  • Je zet je voor de volle 100% in. Niveau maakt niks uit, inzet wel. Wij zetten ons voor 100% voor jou in, dus verwachten we dat ook terug.
  • Je hebt doelen en die wil je gaan bereiken ook.
  • Je bent eerlijk en bereid om open om het gesprek met ons aan te gaan.
  • Per fase heb je een OPT OUT mogelijkheid. Na iedere fase kies je zelf of je doorgaat. Zo niet, betaal je alleen voor de afgeronde fase. 
IMG_4499

Chantal van Rhee

Ik ben erg blij dat ik deel heb genomen aan dit vernieuwend programma. Ik wil mezelf heel erg graag verbeteren maar had niet de handvaten om dit zelf te kunnen doen. Doordat de theorie van PlayX wetenschappelijk goed is onderbouwd en ik direct toepassingen moet verrichten in de praktijk ben ik écht verder geholpen!

IMG_4154

Sanne

Ik ben ontzettend tevreden met hetgene ik heb bereikt in de afgelopen 12 weken. Het programma heeft me ontzettend veel geleerd, zodat ik er nu ook zelf mee vooruit kan. Ik ben vooral dankbaar voor het feit dat ik nu ook weet hoe ik het weer kan oppakken als het even tegenzit. En vooral: ik ben (voor het eerst) echt een trots op mezelf. 

IMG_4541

Marit Beerends

De Personal Trainingen bij PlayX hebben mij net dat extra zetje gegeven om daadwerkelijk de koe bij de horens te vatten en te starten met het behalen van mijn doelen (fit worden en afvallen). Ik ga met plezier naar de trainingen en word uitgedaagd om het maximale uit mezelf te halen. Voor mij is het traject een mooi begin voor een gezonder en fitter leven!