Virtuele proost 2020

Wij zijn niet zo van de goede voornemens, wel van terugkijken, reflecteren en nieuwe doelen stellen. Iedere dag is hiervoor een geschikt moment, maar het begin van een nieuw jaar is toch altijd iets extra bijzonder. Zeker na afloop van het jaar 2020.

Laten we stellen dat, tot op heden, het afgelopen jaar een van de meest bijzondere ooit was. We hebben geleerd hoe makkelijk wij als mensen kunnen veranderen, hoe adaptief we zijn. Begin vorig jaar konden we ons absoluut niet voorstellen dat we nieuwe klanten zouden krijgen zonder elkaars handen te schudden, elkaar in de ogen aangekeken te hebben of überhaupt gesproken te hebben in real life. Later werd dit ondenkbare scenario toch de werkelijkheid.

Hoe positief onze mindset ook is, we starten 2021 toch met onzekerheid. Wat is het nieuwe normaal? Wat is nu weg, maar komt ook weer terug? Hoe passen richten we ons beleid zodanig in, dat het zich makkelijk aanpast aan de werkelijkheid van dat moment. Want een zekere mate van flexibiliteit is wel gewenst.

2020 voor Unplayed

Ondanks alle vervelende gebeurtenissen was 2020 voor ons een jaar van groei, zowel zakelijk als persoonlijk. Onze cijfers zijn ten opzichte van 2019 verbeterd, waar we enorm dankbaar voor zijn. We hebben nieuwe klanten mogen verwelkomen, online zijn we gegroeid en we hebben een betrouwbaar partnernetwerk weten te realiseren. We hebben niet al onze doelen behaald, daar moeten we ook eerlijk in zijn, maar goed gezien de situatie nemen we dat voor lief. En daarentegen heeft 2020 ons op persoonlijk vlak zo veel lessen geleerd waardoor we een ontwikkeling hebben doorgemaakt, die we in een ander scenario wellicht pas over 5 jaar hadden gerealiseerd.

We zijn trots op onze partners die ons enorm hebben geholpen dit jaar, we zijn trots op onze klanten met hun aanpak en filosofie in deze tijden en we zijn trots op onszelf en onze aanpak.

Bij terugkijken hoort vooruitzien. Zo hebben we voor 2021 een aantal grote veranderingen en ontwikkelingen die we alvast graag willen delen:

  1. Unplayed wordt onderdeel van een groter geheel, Play X.

We hebben besloten om de, volgens zovele, onmogelijke uitdaging aan te gaan en B2B en B2C binnen een bedrijf te gaan verenigen. Unplayed wordt onderdeel van een nieuw concept genaamd Play X. We verlaten hiermee echt de hokjescultuur en kiezen voor een samenvoeging van individuele kennis, persoonlijkheden en expertises om iets nieuws te realiseren. Iets waar innovativiteit en creativiteit hand in hand gaan met consistentie en ambitie. Play X wordt gelanceerd op 11 januari 2021 dus Stay Tuned!!

  • We gaan uitbreiden!

Vanaf vandaag krijgen wij personeelsuitbreiding en verwelkomen we Joeri officieel binnen ons team. Joeri is al maanden betrokken bij het Play X concept en vanaf vandaag zal hij zich voornamelijk focussen op de operationele uitvoering van diverse soorten werkzaamheden binnen ons bedrijf. Hierover later meer!

  • De groei van online en onbegrensde mogelijkheden

Als iets zich wel heeft bewezen in 2020 is het de grote toegevoegde waarde van diverse online kanalen. Ik zal de stijgingspercentages van social media, websites en webshops voorlopig achterwegen lagen. Maar je kunt je hier vast wel een voorstelling van maken. Ondanks dat deze stijging voor onze branche een mooie stijging is, voorzien we ook vele problemen. Problemen zoals overhaaste beslissingen, roekeloze investeringen en grote uitdagingen voor fysieke bedrijven. Onze focus in 2021 ligt dan ook op deze gebieden!

We hopen dat jullie een mooie jaarafsluiting hebben gehad ondanks de maatregelen en wensen iedereen een enorm succesvol, gezond en liefdevol 2021 toe. Laten we samen iedere kleine overwinning in 2021, of dat nou zakelijk of persoonlijk is, omarmen, waarderen en vieren. Want iedere dag een kleine overwinning maakt uiteindelijk een groot resultaat.

Tijd om de kaarten opnieuw te schudden, je aanvalsplan te wijzigen en het spel opnieuw te gaan spelen.

Laten we dit samen doen!

Team Play X.

On Top

Hero Talk – Wendy Cuijpers

Wat leuk dat je bij de nieuwe ‘Hero Talk’ bent uitgekomen! In deze nieuwe blog hebben wij onze winnaar Wendy gevraagd om haar ervaringen met