10 marketingtrends waar we de komende 5 jaar mee te maken zullen krijgen..

De afgelopen jaren is het vak marketing enorm veranderd. De ‘buyer journey’ is veel minder rechtlijnig geworden en daardoor veel lastiger te voorspellen. Dit komt voornamelijk door alle beschikbare mogelijkheden die er zijn gerealiseerd om als bedrijf/merk interactie te krijgen en behouden met je (potentiële) klant. Bedrijven die marketing serieus nemen zijn momenteel al aanwezig op social media, richten zich op zoekmachine optimalisatie en hebben veelal eigen websites. Ze bereiken hun klant en potentials via een, nog altijd groeiende, verzameling van communicatiekanalen. 

Als ik kijk naar hoe snel alle ontwikkelingen zijn gegaan de afgelopen 5 jaar, maakt dit me nog meer geïnteresseerd in de ontwikkelingen de komende 5 jaar. Blijven klanten meer en meer behoefte krijgen tot personalisatie? Zullen technologieën zoals Artificial Intelligence de overhand nemen en nieuwe manieren van ‘marketing’ introduceren? Of wordt marketing opnieuw uitgevonden in manieren waar we momenteel nog niet eens bij stil staan?!

Hoe zorgen we ervoor dat onze organisaties #futureproof zijn of worden? Dat vertellen we je aan de hand van 10 belangrijke ontwikkelingen. Iedere week gaan we dieper in op 1 van deze trends. Wil je ze nu alvast in je mailbox ontvangen? Laat je gegevens achter!

On Top

Hero Talk – Wendy Cuijpers

Wat leuk dat je bij de nieuwe ‘Hero Talk’ bent uitgekomen! In deze nieuwe blog hebben wij onze winnaar Wendy gevraagd om haar ervaringen met