MARKETING
AUTOMATION

WE X
DATA

Wie zijn je fans en hoe bereik je ze? Hoe krijg je inzicht in je kwalitatieve leads en hoe converteer je ze tot klant en later: fans? Door Data & Automation.

In de afgelopen jaren is er een beweging gekomen van traditionele e-mail programma’s (ESP’s) naar marketing automation tooling. Focus is verlegd van bulk naar individu. Centrale data wordt steeds minder interessant omdat we verder kunnen kijken dan dat. Data die gericht is op het gedrag van het individu waarop we gemakkelijk kunnen reageren op het juiste moment en in de juiste fase van de lead.

Wij zetten voornamelijk in op predictive leadscoring. Vergelijk het met hoe talenten in de sport in de gaten worden gehouden middels hun prestaties en ontwikkeling. Zo houden wij (potentiële) klanten in de gaten die er klaar voor zijn om bij jouw in het veld te stappen. Deze monitoring noemen we ook wel ‘lead nurturing’.

De reden dat we leads in de gaten houden in plaats van direct benaderen is omdat maar liefst 96% van de websitebezoekers nog niet ‘’ready to buy’’ is. Wij kiezen er dus liever voor om eerst te leren van je klant, zodat we hem of haar op het juiste moment kunnen laten pieken. 

PLAY X Aanpak

Wij helpen jouw organisatie op weg naar een data gedreven organisatie. Daarnaast ondersteunen we marketing- en salesteams bij het opzetten, monitoren en ontwikkelen van een data en/of marketingstrategie en bij het implementeren of ondersteunen bij technische vraagstukken. 

ONDERDELEN

WAT HOUDT MARKETING AUTOMATION IN

Marketingcommunicatie X Softwaretechnologie

Wat is van toepassing op jouw organisatie?

STARTEN MET DATA

'Ik maak nog weinig tot geen gebruik van data en wil graag leren hoe ik van mijn organisatie een datagedreven business kan maken'

MARKETING AUTOMATION

Mijn bedrijf beschikt over een marketing- en salesafdeling en we willen graag onze klant beter leren kennen, marketingactiviteiten centraliseren en ons werkproces optimaliseren.

KLANTCASUSSEN

How it works, the results.

Everything we do, is united through movement. Dat is waar wij voor staan. Movement, ofwel beweging staat voor ons centraal in alles wat wij doen. Play X is een filosofie, een gedachtegang. Een die zich focust op samenwerken, spelen en bewegen. Want om ver te komen, ga je samen. Om het vol te houden, moet je plezier hebben en om überhaupt vooruit te komen, is beweging noodzakelijk. Deze gedachtegang voeren wij in alle activiteiten die zich verenigen onder de gezamenlijke noemer: Play X. 

kOM EENS LANGS!

TE BEREIKEN OP:

become part of: play x

Sluit je je aan bij onze filosofie en wil je op de hoogte blijven van alles wat wij doen en waar we voor staan? Dat kan hier:

©PlayX. All rights reserved   |   privacy verklaring   |   Algemene voorwaarden

×